سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبارزه تا برچیده شدن بساط ربا و رباخواری سیستماتیک و پیشرفته
 

اگر سند 2030 را بمن میدادند و کارمند فلان جا ؟؟؟ میبودم و بمن میگفتند که این را ببر که رئیس فلان جا امضا کند اول میخواندم بعد که از متنش آگاه میشدم یک راست آنرا در چاه توالت میانداختم و بعد پیش رئیس فلان جا میرفتم و میگفتم سند 2030 از اول هم جایش چاه توالت بود اگر باز هم دوست دارید امضاء و آنرا اجرا کنید بروید خودتان دست مبارک را تا آرنج توی نجاسات کنید و سند 2030 را بیرون بیاورید و امضاء بفرمایید که البته غیر ممکن میدانم  ، چون در همان ثانیه های اولیه بدلیل همخانواده بودن با نجاسات ، در نجاسات حل شده و غیر قابل بازیابی میشد  .

 

 

اسم سنگ توالت به 2030 تغییر یافت .


 

2030 در توالت




موضوع مطلب : 2030, سنگ توالت, چاه دستشویی, 2030 نجس

ارسال شده در: یادداشت ثابت - سه شنبه 96 خرداد 24 :: 10:7 صبح :: توسط : .

سند ننگین 2030 نشانگر این بود که مذوران و خائنینی در بین ما هستند که میخواهند مردم را بعد از خروج از اعرابی ( بیابانی )  بودن آنها را برگردانند به اعرابی ( بیابانی ) بودن که در یک کلمه میتوان آنها را توصیف کرد ( افسادطلب که جمع آن میشود افساد طلبان ) .

2030




موضوع مطلب : افسادطلب, افساد طلبان, اعرابی شدن, بیابانی شدن, 2030, سند ننگین

ارسال شده در: یادداشت ثابت - سه شنبه 96 خرداد 24 :: 9:42 صبح :: توسط : .
ارسال شده در: یادداشت ثابت - دوشنبه 96 خرداد 23 :: 8:17 صبح :: توسط : .

برای سر مفسدان یاغی همچون پادشاه عربستان لازم نیست جایزه گذاشت همچنانکه در گذر زمان  سردار قادسیه سرش را به باد داد و با خفت و خواری بر چوبه دار آویخته شد گذر زمان سردار داعش را نیز به عاقبت صدام دچار خواهد کرد .

پیش بینی برای پادشاه عربستان




موضوع مطلب : سردار داعش - سردار قادسیه - صدام حسین - پادشاه عربستان

ارسال شده در: یادداشت ثابت - سه شنبه 96 خرداد 17 :: 5:42 عصر :: توسط : .
ارسال شده در: یادداشت ثابت - دوشنبه 96 خرداد 16 :: 6:41 عصر :: توسط : .

خوی کاخ نشینی

مذمت خوی کاخ نشینی و اشرافی‌گری یکی از این تهدیدات بوده است که سخنان امام پر است از هشدار نسبت به آن. برای جلوگیری از گسترش خوی اشرافی گری در میان مسئولان،‌ ضروری است که همواره آن سخنان بازخوانی شود تا یادمان نرود بلای اشرافیت و کاخ‌نشینی چه تهدیداتی را متوجه این ملت و کشور می‌کند.

آنهایی که در کاخ‌ها هستند سعادتمند نیستند

ما وقتی که ملاحظه می‌‏کنیم و سعادت‌ها را سنجش می‌‏کنیم، می‌‏بینیم که سعادتمند‌ها آنهایی بودند که در کوخ‌ها بودند. آنهایی که در کاخ‌ها هستند سعادتمند نیستند. آن مقداری که برکات از کوخ‌ها در دنیا منتشر شده است هیچ در کاخ‌ها پیدا نمی‌‏شود.

...طبع قضی? کاخ ‏نشینی، توجه به عیش و عشرت و توجه به دنیا و توجه به مال و منال است و نمی‌‏تواند شهوت و شکم، این طبقه را مهلت بدهد که در یک امر تفکری وارد بشوند و فکر بکنند. آنهایی که اختراع کرده ‏اند، آنهایی که زحمت کشیده ‏اند و کتابهای ارزنده تحویل جامعه داده ‏اند در هر رشته ‏ای، این کوخ ‏نشینان بوده ‏اند. طبع کاخ ‏نشینی منافات دارد با تربیت صحیح، منافات دارد با اختراع و تصنیف و تألیف و زحمت.( 01/01/1362)

خوی کاخ نشینی

کاخ نشینی خوی کاخ نشینی می‌آورد

ما باید کوشش کنیم که اخلاق کاخ ‏نشینی را از این ملت بزداییم. اگر بخواهید ملت شما جاوید بماند و اسلام را به آن طوری که خدای تبارک و تعالی می‌‏خواهد، در جامع? ما تحقق پیدا کند، مردم را از آن خوی کاخ ‏نشینی به پایین بکشید، خود کاخ ‏نشینی این خوی را می‌‏آورد، ممکن است که در بین آن‌ها هم کسی پیدا بشود لکن نادر است. توجه کنید که این ملتی که الآن کوخ‏نشینانش مشغول فعالیت هستند و مشغول به زحمت هستند در جبهه‏‌ها و پشت جبهه‏‌ها، این کوخ‏نشینان را زحمت بکشید که به همین حال خوی کوخ‏نشینی و خوی اینکه توجه به کاخ‌ها نداشته باشند نگه دارید تا بتوانید ادامه بدهید زندگی صحیح اسلامی را. آن خوی کاخ‏نشینی مضر است، خودش مضر نیست، خُویَش مضر است، لکن خود او، این خوی را دنبال دارد.( 01/01/1362)

 

خوی کاخ نشینی

روزی که رئیس جمهور به کاخ‏ نشینی توجه بکند روز انحطاط او و اطرافیانش است

آن روزی که دولت ما توجه به کاخ پیدا کرد، آن روز است که باید ما فاتح? دولت و ملت را بخوانیم. آن روزی که رئیس جمهور ما خدای نخواسته، از آن خوی کوخ ‏نشینی بیرون برود و به کاخ ‏نشینی توجه بکند، آن روز است که انحطاط برای خود و برای کسانی که با او تماس دارند پیدا می‌‏شود. آن روزی که مجلسیان خویکاخ‏نشینی پیدا کنند خدای نخواسته، و از این خوی ارزند? کوخ‏نشینی بیرون بروند، آن روز است که ما برای این کشور باید فاتحه بخوانیم. ( 01/01/1362)

 

طرد رئیس جمهور کاخ نشین توسط امام خمینی (ره)

یک موی شما کوخ نشینان بر همه کاخ نشینان ترجیح دارد

من شما طبق? گودنشینان را از آن کاخ‏نشینان بالا‌تر می‌‏دانم؛ اگر آن‌ها لایق این باشند که با شما مقایسه بشوند. من وقتی که در انقلاب می‌‏دیدم که یک پیرمردی از آن گودنشین‌ها از آن منزل محقر خرابه بیرون می‌‏آمد و می‌‏گفت که ما با بچه‏‌هایمان صبح که می‌‏شود می‌‏رویم برای تظاهرات، [مباهات می‌‏کردم]. یک موی شما بر هم? آن کاخ‏نشین‌ها و آنهایی که در این انقلاب هیچ فعالیتی نداشتند، بلکه کارشکنی هم تا آن اندازه که می‌‏توانستند می‌‏کردند و الآن هم هر مقدار که بتوانند می‌‏کنند، یک موی شما بر هم? آن‌ها ترجیح دارد؛ بلکه مقایس? یک موی شما با آن‌ها نباید صحیح باشد.(سخنرانی در حسینیه جماران)

تو که می‌‏گویی من مسلمان هستم، چکاره هستی؟

ملت عدالت می‌‏خواهد، اتاق بزرگ نمی‌‏خواهد. ملت وزارتخانه می‌‏خواهد، وزارتخان? اسلامی، نه آن وزارتخان? کاخ دادگستری، کاخ نخست‏وزیری، کاخ وزارتِ مالی، هی کاخ! کاخ مال ملت است. این تزییناتی که الآن در این کاخ‌ها موجود است، علاوه بر اینکه بسیاری‏اش یا بعضی‏اش از محرّمات است و حتماً باید دولت توجه کند به آن، دولتی که می‌‏گوید دولت اسلامی است ـ و هستند ـ نباید تحت تأثیر واقع بشود و هر طوری سابق بوده‌‌ همان طوری که در زمان محمدرضاشاه خان بوده است حالا هم‌‌ همان فرم باشد. پس شما چکاره‏اید! تو که می‌‏گویی من مسلمان هستم، چکاره هستی؟ ما یکی‏یکی باید بگوییم؟ دانه‏دانه باید بسپاریم؟ این‌ها باید اصلاح بشود و شما‌ها ـ من می‌‏دانم ـ مسلمانید ـ من هم? افراد این‌ها را بعضی‏شان را می‌‏شناسم، بعضی‏شان را هم معرفی کرده‏اند به من ـ این‌ها همه متعهدند، همه مسلمانند، لکن ضعیف‏النفسند! می‌‏ترسند که مبادا یک وقت میهمانی از اجانب بیاید در کاخ دادگستری یا در کاخ نخست‏وزیری و آنجا ببیند که یک [محیط] محقری است؛ باید حتماً به فرم غرب باشد؟!(15/12/1357)

تعدیل کنید خودتان را!

دولت‌ها بفهمند که قدرت به این نیست که ظرف طلا باشد و ظرف نقره باشد، قدرت به این نیست که پرده‏های کذا باشد، بزرگی و عظمت به این نیست که پرده‏های کذا باشد و مبلهای کذا باشد از مال این ملت ضعیف! خود ملت توی این غار‌ها زندگی بکند و شما در کاخهای دادگستری و در کاخهای نخست‏وزیری؟! تعدیل کنید خودتان را؛ اگر از خودتان شروع نکنید نمی‌‏توانید اصلاح کنید. (15/12/1357)

روحانیت متعهد، به خون سرمایه ‏داران زالو صفت تشنه

روحانیت متعهد، به خون سرمایه‏ داران زالو صفت تشنه است و هرگز با آنان سرآشتی نداشته و نخواهد داشت. آن‌ها با زهد و تقوا و ریاضت درس خوانده‏اند و پس از کسب مقامات علمی و معنوی نیز به‌‌ همان شیو? زاهدانه و با فقر و تهیدستی و عدم تعلق به تجملات دنیا زندگی کرده‏اند و هرگز زیر بار منت و ذلت نرفته‏اند. دقت و مطالعه در زندگی علمای سلف، حکایت از فقر و نهایتاً روح پرفتوت آنان برای کسب معارف می‌‏کند که چگونه در پرتو نور شمع و شعاع قمر تحصیل کرده‏اند و با قناعت و بزرگواری زیستند. (منشور روحانیت)

ملت آن‌ها را سر جای خودشان بنشاند

ملت ما متوجه باشند که وقتی که مجلسشان یک مجلسی است که از طبق? متوسط است و توی این مجلس آن «دوله»‌ها و «سلطنه»‌ها و «سلطنتی»‌ها را نداریم و در دولت هم آنطور دولتهایی که افراد مرفه سرمایه‏دار کذا باشند نداریم، در ارتش هم آن افراد سپهبد و کذایی که املاک بی‏اندازه داشتند و آپارتمانهای چندین طبقه داشتند نداریم، این مملکت محفوظ می‌‏ماند. آن روزی که هر یک از شما‌ها را ملت دید که دارید از مرتب? متوسط می‌‏غلتید به طرف مرفه و دنبال این هستند که یا قدرت پیدا بکنید یا تمکن پیدا کنید، مردم باید توجه داشته باشند و اینطور افرادی که بتدریج ممکن است یک وقتی خدای نخواسته پیدا بشود، آن‌ها را سر جای خودشان بنشاند. اگر ملت می‌‏خواهد که این پیروزی تا آخر برسد و به منتهای پیروزی که آمال همه است برسد، باید مواظب آنهایی که دولت را تشکیل می‌‏دهند، آنکه رئیس جمهور است، آنکه مجلس هست، مجلسی هست، هم? این‌ها را توجه بکنند که مبادا یک وقتی از طبق? متوسط به طبق? بالا و به اصطلاح خودشان مرفه به آن طبقه برسد. (سخنرانی در حسینیه جماران)

مسئولین از طبقه مرفه نباشند

ملت در سرتاسر کشور در کارهایى که محول به اوست برطبق ضوابط اسلامى و قانون اساسى انجام دهد؛ و در تعیین رئیس جمهور و وکلاى مجلس با طبق? تحصیلکرد? متعهد و روشنفکر با اطلاع از مجارى امور و غیروابسته به کشورهاى قدرتمند استثمارگر و اشتهار به تقوا و تعهد به اسلام و جمهورى اسلامى مشورت کرده، و با علما و روحانیون با تقوا و متعهد به جمهورى اسلامى نیز مشورت نموده؛ و توجه داشته باشند رئیس جمهور و وکلاى مجلس از طبقه‏اى باشند؛ که محرومیت و مظلومیت مستضعفان و محرومان جامعه را لمس نموده و در فکر رفاه آنان باشند، نه از سرمایه‏داران و زمینخواران و صدرنشینان مرفه و غرق در لذات و شهوات که تلخى محرومیت و رنج گرسنگان و پابرهنگان را نمى‏توانند بفه‌مند. (بخشی از وصیت نامه)

سرچشم? هم? مصیبتهایی که ملت‌ها می‌‏کشند این است که متصدیان امورشان از قشر اشراف باشد

سرچشم? هم? مصیبتهایی که ملت‌ها می‌‏کشند این است که متصدیان امورشان از قشر مرفه و از اشراف و اعیان ـ به اصطلاح خودشان ـ از آن‌ها باشد. و آن‌ها این طور هستند، اشراف و اعیان این طور هستند که تمام ارزش‌ها را به این می‌‏دانند که آنجایی که زندگی می‌‏کنند بهتر از دیگران باشد، آن رفتاری که مردم با آن‌ها می‌‏کنند، رفتار عبید با موالی باشد؛ تمام افکارشان متوجه به این مسائل است. باید حتماً چند تا پارک داشته باشد، چند تا باغ داشته باشد در شمیران، در تهران، در کجا، تا اینکه بشود یک نفر آدم ـ عرض می‌‏کنم که ـ نخست وزیر یا یک نفر آدم وزیر کذا. و این‌ها وضع روحیشان، به حسب نوع، وضع روحیشان این طور بود که چون قدرت را، تمام ارزش‌ها را به قدرت می‌‏دانستند، تمام ارزش‌ها را به قدرت مالی می‌‏دانستند، به قدرتهای دیگر می‌‏دانستند، در مقابل قدرت بالا‌تر از خودشان خاضع و عَبد بودند، در مقابل ضعفایی که قدرت ندارند، فرمانفرما و حکومت بودند.

این وضع طبیعی این است که یک قشر اشراف و اعیان ـ به اصطلاح خودشان ـ و مرفه به یک کشوری حکومت کنند و قابل اجتناب نیست این. وقتی حکومت آن طور شد، دیگر نمی‌‏شود این را کسی خیال کند که قابل این است که این با مردم چه جور باشد، از آن‏ور با دولتهای خارجی چه جور باشد. مقابل آن‌ها، از باب اینکه می‌‏دیدند آن‌ها قدرتشان بیشتر است، خاضع بودند. هر جایی که توهّم می‌‏کردند که به قدرتشان یک قدرت بالاتری یک صدمه‏ای بزند، مقابل او لنگ می‌‏انداختند و همه جور تواضعی می‌‏کردند؛ برای اینکه آنجا را به دست داشته باشند. به مردم هر چه گذشت، گذشت و هرچه خواستند، بکنند با مردم.( 07/06/1361)

منبع:رجانیوز




موضوع مطلب : کاخ نشینی, دولت کاخ نشین, کوخ نشینان, روستائیان

ارسال شده در: یادداشت ثابت - شنبه 96 خرداد 14 :: 11:5 صبح :: توسط : .

به گزارش جنبش ممانعت از جنگ با خدا به نقل ازخبرگزاری تسنیم؛ دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با انتقاد از نظام بانکی کشور گفت:نظام بانکی ما مزخرف‌ترین، کثیف‌ترین و فشل ترین نظام بانکی در تمام دنیاست چون ما بدون اینکه ساز کارهای لازم  آن را دیده باشیم آن را در نظام اقتصادی خودمان جا داده‌ایم.


آیت‌الله محسن اراکی  در نخستین کنگره بین‌المللی فقیه فقه نظام نکوداشت شهید آیت‌الله محمدباقر صدر (ره) که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه دارالشفاء برگزار شد، به اشاره به افتتاح دبیرخانه کنگره فقیه فقه نظام اظهار داشت: از آیت‌الله نوری همدانی که نگاه ویژه‌ای به این کنگره داشته‌اند سپاسگزاری می‌کنیم.

وی با اشاره به حدیثی گفت: ولایت اساس دین است و تمام فروع به این اصل برمی‌گردد و این‌یک اصل قرآنی است که بر آن صحه گذاشته و ولایت اصل و اساس دین است.

مؤسس و رئیس پژوهشگاه فقه نظام  با اشاره به اهمیت ولایت در دین مقدس اسلام تصریح کرد: در منابع دینی ما مهاجر کسی است که به‌نظام ولایت بپیوند و اعرابی فردی است که ولایت را نپذیرد و معیار دین‌داری پذیرش ولایت است.

دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به تشکیل تمدن اسلامی تأکید کرد: تشکیل تمدن اسلامی و آغاز و انجامش در یک جامعه زمانی ممکن است که پیوند مردم آن جامعه باهم پیوند ولایی باشد و پیوند ولایی یعنی پیوند سیاسی و مدیریت سیاسی واحد و این چیزی است که مورد تأکید اسلام است.

آیت‌الله اراکی بابیان فرق بین نظام ولایی و سکولار گفت: مبنای نظام ولایی منطبق بر یک منطق و عدل است درحالی‌که مبنای نظام‌های سکولار بر پایه منافع تشکیل‌شده است.

رئیس و مؤسس پژوهشگاه فقه نظام خاطرنشان کرد:نظام سیاسی واحد یعنی اراده افراد در یک جامعه تابع مدیریت سیاسی باشد و افراد یک نظام تابع این فقیه و عالم و عادل باشد.

وی با اشاره به شاخص‌های نظام سیاسی واحد تأکید کرد: اقتصاد و فرهنگ و عرصه‌های دیگر باید در داخل این نظام سیاسی واحد قرار بگیرد و قبل از ورود پدیده‌های جدید به این نظام چاره‌اندیشی لازم اندیشیده شده باشد.

آیت‌الله اراکی با انتقاد از نظام بانکی کشور گفت: نظام بانکی ما مزخرف‌ترین، کثیف‌ترین و فشل‌ترین نظام بانکی در تمام دنیاست چون ما بدون اینکه ساز کارهای لازم  آن را دیده باشیم آن را در نظام اقتصادی خودمان جا داده‌ایم.

رئیس و مؤسس پژوهشگاه فقه نظام بابیان اینکه ولایت بنیادی‌ترین اصل دین است، تصریح کرد: معنی ولایت این است که نظام سیاسی باید در جامعه تشکیل شود و برای تمامی عرصه‌های یک جامعه در اقتصاد، تولید و عرضه ثروت برنامه داشته باشد.

وی بابیان اینکه فقه نظام در جامعه ما متروک مانده است، تأکید کرد: علت اصلی این امر آن است که در طول تاریخ اجازه تشکیل حکومت به معصومین ما ندادند.

وی خاطرنشان کرد: فقه نظام را آیت‌الله صدر بنیان نهاد و فردی که آن را اجرایی کرد حضرت امام راحل بود و امام راحل شاگردان خود را برای حضور در محفل درس آیت‌الله صدر تشویق می‌کرد و آیت‌الله صدر تأکید داشت که همه ملت باید از مرجعیت حضرت امام تبعیت کنند چون امروز پرچم در دست امام خمینی (ره) است.

 




موضوع مطلب : بانک, ربا, رباخواری, رانت, اختلاس, تبعیض, فساد, فساد مالی

ارسال شده در: یادداشت ثابت - چهارشنبه 96 خرداد 11 :: 4:3 عصر :: توسط : .

در دهه های اخیر بدلیل رشد نقدینگی و پس اندازهای مردم برخی افراد فرصت طلب  و سودجو اقدام به تاسیس موسسات مالی و اعتباری و برخی بانکها هم اقدام به جذب این سپرده ها نموده اند طبیعتا این سپرده ها به مدتهای طولانی در بانکها خوابیده و برای صاحبان اصلی این سپرده ها هیچ سود و نفعی نداشته و ندارد در این میان روستائیانی هم مشاهده میشوند که اقدام به سپرده گذاری در بانکها و موسسات مالی و اعتباری کرده  و سالها اصل پول خود را درخواست نمیکنند و متاسفانه به گرفتن سود و رباخواری میپردازند . یکی از روشهایی که در موسسات مالی و اعتباری و برخی بانکها دنبال میشود این است که کلاه توی کلاه کرده به این معنی که به دلایل گوناگون نقدینگی  آنها پایین آمده و زمانی گند اینکار در می آید که تعدادی از سپرده گذاران و بهتر بگوییم ( طمع ورزان رباخوار ) این بانکها و موسسات اقدام به درخواست اصل سپرده خود مینمایند که در این موقع است که موسسه یا بانک مورد نظر توانایی پاسخ گویی به حتی تعداد اندکی از این افراد را نداشته و ندارد ( در چنین وضعیتی این مراکز به دلیل کمبود نقدینگی برای پاسخگویی به مشتریان قبلی اقدام به برداشت از سپرده های مشتریان جدید و پس دادن سپرده برخی از مشتریان قدیمی مینمایند ) و کار به اعتراض ها و تجمع های این افراد در جلوی ساختمان این بانکها و موسسات کشیده میشود ، روستائیان هم این قضیه مستثنی  نشده اند و سهم بزرگی در این فریب بزرگ را که توسط این مراکز مثلا مالی انجام میشود ، مثلا با افرادی برخورد میکنی که چندین میلیون تومان پول در یک یا چند موسسه سپرده گذاری کرده و اقدام به گرفتن سودهای هنگفت (که به گفته بسیاری از مراجع رباخواری ) محسوب میشود مینمایند . چرا نباید در این بانکها و موسسات سپرده گذاری کنیم ؟   اگر نگاهی به یک روستا و یک شهر بیندازیم  دلیل آنرا خواهیم فهمید در دهه های اخیر شهرها بسرعت پیشرفت کرده اند و امکانات رفاهی هم فردی و هم اجتماعی و عمومی به شهرها اختصاص یافته از ساختمانهای بلند گرفته تا هزینه بسیار پایین حمل و نقل عمومی و ... ولی اگر به یک روستا نگاه بیندازیم می بینیم که هیچ فرقی با سالیان گذشته نکرده است و این هم قطعا بخاطر فعالیت رباخواری برخی از مراکز مذکور بوده است که پس از جذب منابع و پس اندازهای روستائیان این پس اندازها را فقط در شهرها و در برخی موارد در شهرهای بزرگ و پرجمعیت خرج نموده و هیچ گونه پیشرفتی در روستاهای مورد نظر انجام نخواهد شد در صورتی که روستائیانی که پس اندازهای هنگفت دارند میتوانند این پس اندازها را با راه اندازی مشاغل مختلف در روستاهای خودشان بکارگیری کرده و باعث آبادانی هرچه بیشتر روستاهایشان شوند و جلوی فرصت طلبی این مراکز رباخواری ذکر شده را بگیرند .

 

با یک حساب سر انگشتی میتوان فهمید که چرا نباید در این مراکز رباخواری سپرده گذاری نمود : مثلا فرض کنیم که نفر یک وام 50 میلیونی میگیرید و طبق معمول باید 80 میلیون یعنی 30 میلیون اضافه تر را به مرور زمان و در اقساط پس بدهد ماههای اول که قطعا مشکلی نخواهد بود ولی به تدریج کفگیر به ته دیگ خواهد خورد و وام گیرنده مجبور خواهد شد تا یک وام دیگر مثلا 20 میلیونی گرفته و جای اقساط وام 50 میلیونی را پر نماید ولی باز هم بعد از مدتی کفگیر به تته دیگ خواهد خورد و وام گیرنده یا باید پا به فرار گذاشته و خود را گم و گور کند یا اینکه باید همینطور وام بگیرد و جای اقساط قبلی را پر نماید !؟

 

این وبلاگ رسالت خود میداند که تا برچیده شدن بساط ربا و رباخواری و حاکمیت افراد صالح بر سپرده های مردم و بیت المال به مبارزه خود ادامه دهد .

 

تعطیلی تمامی بانکها در آینده  = تعطیلی رباخواری پیشرفته و سیستماتیک

تعطیلی تمامی بانکها در آینده = نبودن اختلاس گر و اختلاس گران

تعطیلی تمامی بانکها در آینده = نبودن تبعیض و فساد

تعطیلی بانکها را خواستاریم و بجای آن تاسیس یک سیستم مالی پاک را خواستاریم

برچیده شدن نام بانک را خواستاریم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





موضوع مطلب :

ارسال شده در: یادداشت ثابت - چهارشنبه 96 خرداد 11 :: 8:46 صبح :: توسط : .

 

فتنه بنفش منافقین

 

اطلاعات بیشتر




موضوع مطلب :

ارسال شده در: یادداشت ثابت - یکشنبه 96 خرداد 8 :: 7:12 عصر :: توسط : .

 

باز هم مردم جزغاله شدند




موضوع مطلب :

ارسال شده در: یادداشت ثابت - پنج شنبه 96 اردیبهشت 29 :: 4:40 صبح :: توسط : .
<   <<   16   17   18   19   >   
 
درباره وبلاگ
پیوندهای روزانه

چرا باید پولهایمان را از بانکهای رباخور و دزد ایران بیرون بکشیم ؟ بانک مانند گرگ گرسنه ای است که هر چند وقت یکبار به گله میزند بانک هم همین کار را میکند ، مثلا با سه برابر کردن قیمت دلار ولی اگر بجای کاغذ پاره هایی بنام اسکناس سکه های طلا رایج میبود بانکهای زناکار نمیتوانند مانند گرگ به گله بزنند چون نمیتوانند با خلق پول قیمت طلا را کاهش دهند ولی با خلق پولهای جدید پولها و اسکناسهای دست مردم را با خاک یکسان خواهند کرد که در سال 95 همینکار را کردند و دو سوم اسکناس های دست مردم را در روز روشن دزدیدند
لوگو

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 138
بازدید دیروز: 21
کل بازدیدها: 114206